Min indkøbskurv

Say no to bad hair tools!

Fri fragt over 499 kr

Handelsbetingelser

Generelt

For at foretage et køb på BlivKlippetHjemme.dk skal du være fyldt 18 år. Hvis du er under 18 år, kræves en værges samtykke. Når du afgiver en ordre på BlivKlippetHjemme.dk, accepterer du nedenstående offentliggjorte vilkår og betingelser. Du garanterer,at de oplysninger, du giver om dig selv, er korrekte.

Virksomhedsoplysninger:

BlivKlippetHjemme
del af Solidcos Group AB
Slottsmöllan 1G
302 31 Halmstad

Org nr: 556916-8312

Priser og betaling

Alle produktpriser er vist i DKK inklusive moms. BlivKlippetHjemme samarbejder med Klarna Bank, som håndterer alle indkøb. Klarna tilbyder følgende betalingsmuligheder:
– Faktura 30 dage
– Kortbetaling
– Opdel din betaling
– MobilePay

Du vælger din foretrukne betalingsmetode ved kassen. Du kan nemt administrere dine ordrer og betalinger i Klarna-appen.

Levering

Vi bruger DHL og PostNord som logistikpartnere og de fragtmuligheder, der vises ved kassen, afhænger helt af, hvilke produkter der er i indkøbskurven.

Gratis fragt

Ved bestillinger fra 499 kr tilbyder vi i dag gratis leveringsmuligheder. Gælder ikke voluminøse eller i et vist omfang produkter, der er klassificeret som farligt gods.

Leveringsmuligheder

Leveringstid

PostNord varebrev
Sendt direkte til dit hjem. Skulle pakken ikke passe i kassen/brevkassen, bliver den hængt i en pose på døren.

DHL Service Point
Din ordre vil blive sendt til den ønskede DHL-agent eller postboks, hvis det ønskes og placeret i din nærhed.

Levering sker kun inden for Danmark.

Varer på lager afsendes normalt inden for 24 timer. Ordrer, der kommer ind på hverdage før kl. 13.00, sendes normalt samme dag, nogle gange når vi også at sende ordrer, der kommer efter kl. 13.00.

Da vi holder til i Halmstad i Sverige, er leveringstiden 2-5 dage til Danmark. *

Bestillinger på helligdage sendes næste hverdag.

Ved levering til udleveringsstedet modtager du en SMS-besked om levering og afhentning, hvis vi har adgang til dit mobilnummer. Savner vi dit mobilnummer, får du besked pr. brev. Ved meddelelse pr. brev tillægges en dags leveringstid

Spor din levering

Når din pakke er pakket, modtager du en e-mail notifikation via nShift med et sporingslink på din levering.

Du kan også downloade appen Mine Pakker at spore din levering (Android) (iPhone).

Ekspres håndtering

Når du vælger ekspreshåndtering ved kassen, vil din ordre blive prioriteret over ordrer, der ikke har valgt denne tilføjelse.

Dette påvirker ikke, hvor hurtigt ordren leveres, når den har forladt vores lager.

Pakken er ikke afhentet

Hvis du ikke afhenter en pakke, vil vi opkræve en håndteringsomkostning på 250 kr, et eventuelt overskydende beløb vil blive refunderet til dig.

Hvad gør jeg, hvis forsendelsen er synligt beskadiget ved levering?

Synlige transportskader eller manglende pakker skal rapporteres til chaufføren eller repræsentanten før levering og kontaktes inden for 24 timer. Hvis skaden ikke er synlig på den ydre emballage, skal skaden anmeldes til os senest 7 dage efter, at du har modtaget leveringen. Efter dette tidspunkt vil der ikke blive udbetalt nogen erstatning. Det er vigtigt at dokumentere skaden med et foto.

Jeg har modtaget det forkerte produkt, eller der mangler en vare i min bestilling

Hvis du har modtaget det forkerte produkt, eller der mangler et produkt på din levering, skal du kontakte os hurtigst muligt efter at have modtaget din ordre. Modtages information herom senere end 7 dage, forbeholder vi os retten til at nægte returnering, omlevering eller fortrydelse af køb.

Leveringsforsinkelse

Du har ret til at fortryde købet, hvis der er en mulig leveringsforsinkelse, hvis du ikke accepterer det nye leveringstidspunkt. Normalt er leveringstiden 2-7 dage til Danmark.

Force Majeure

BlivKlippetHjemme er ikke ansvarlig for skader eller forsinkelser som følge af lov, regeringshandling, mobilisering, krigsbegivenhed, beslaglæggelse, valutarestriktioner, systemfejl, fejl eller restriktioner i leverancer fra underleverandører, strejke, lockout, boykot, blokade eller andre lignende forhold, der enten forhindrer eller komplicerer BlivKlippetHjemmes opfyldelse i en sådan grad, at leveringen ikke kan finde sted undtagen til en unormalt høj pris

Retur

Fortrydelsesret privatpersoner

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesret gælder ikke for bestilte produkter eller indretning. Når du har fortrydet købet, får du dine penge retur hurtigst muligt eller senest inden for 30 dage fra vi har modtaget og kontrolleret varen. Tilbagebetalinger foretages med samme betalingsmetode, som blev brugt på købstidspunktet.

For at din returnering kan godkendes, skal produktet være ubrudt, ubrugt og i original emballage med tilhørende emballage. Husk at du bærer risikoen, hvis varen er beskadiget, når den sendes tilbage til os. For at fortrydelsesretten skal gælde for iintimprodukter/hygiejneprodukter*, skal forseglingen være ubrudt (hvis der findes), produktet skal være ubrugt og i original emballage. På den måde kan vi garantere, at alle vores kunder køber et nyt og frisk produkt.

Du er ansvarlig for returneringsomkostningerne tilbage til vores lager. Returneringer, der kan foretages med PostNord fragtbreve, opkræves 49 kr, og leveringer, der skal foretages med DHL, opkræves 79 kr. Returer som kan göras med PostNord Varubrev debiteras 49 kr och leveranser som måste göras med DHL debiteras 79 kr.

Sørg for, at varen er godt pakket ind. Varen skal være komplet. For at returnere en vare, kontakt vores support på[email protected] før. Returneringer, der ikke opfylder ovenstående kriterier, returneres til afsenderen for returneringsomkostninger.

Ved pakketilbud – såsom køb 3, betal for 2 – gælder fortrydelsesretten kun for hele tilbuddet. Det er ikke muligt at returnere en enkelt vare fra et bundttilbud.

*Intimprodukter (hygiejneprodukter) refererer til produkter, der bruges tæt på kroppen. For eksempel produkter som klippere, hårtrimmere, barbermaskiner, sakse, knive, blade, kamme, børster.

Garanti

Alt elværktøj har som udgangspunkt mindst 1 års garanti, i nogle tilfælde kan du tilmelde dig en udvidet garanti, som i dette tilfælde fremgår af emballagen eller i den medfølgende garantibevis. WAHL og Moser har 2 års garanti på deres trimmere.
Garantien gælder for materiale- og fabrikationsfejl og på betingelse af, at produktet har været udsat for normal slitage. I første omgang gælder reparationsgarantien på defekte varer.
Byttegarantien giver, i tilfælde af et defekt produkt, nye dele eller et nyt produkt i garantiperioden. I tilfælde af en garantisag vil produktet blive sendt direkte til producenten eller en af deres partnere til videre behandling, som foretager en endelig vurdering.

Præcisering vedrørende garantien på elværktøj, der gælder for alle mærker:
Garantien dækker ikke apparatdele, der er udsat for slitage som f.eks. skæresæt, betjeningskomponenter, skæreblade, aftagelige børster, batterier.

Garantien gælder ikke, hvis:
– apparatet er brugt forkert eller uagtsomt
– apparatet er beskadiget som følge af for høj belastning, forkert behandling eller fremmedlegemer
– defekten opstår som følge af manglende overholdelse af brugsanvisningen
– en reparation eller forsøg på reparation udføres af andet personale end producenten eller en autoriseret forhandler.

Ved at foretage et køb via BlivKlippetHjemme accepterer du disse vilkår.
Vi forbeholder os ret til eventuelle tastefejl og ændringer på siden.

Fri fragt

Fri fragt over 499 kr

Retur inden for 14 dage

14 dages fortrydelsesret

Fragtformer

Vi bruger DHL og Postnord

100% Sikker betaling

Klarna Checkout

Filter Search Results